[Pardus-kullanicilari] creative webcam vista pro

cihan inan cihan253 at gmail.com
14 Kas 2006 Sal 17:20:11 EET

geçen haftalarda bu konuyu tekrar açmıştım fakat bir cevap alamamıştım
tekrar sormak istiyorum. listelere bakdım creative in bazı webkameralarını
çalıştırabiliyor pardus fakat listede benim ki yoktu. spca5xx dosyasını
silip tekrardan kurdum ama gene olmadı. bugün konuşurken arkadaşlarımdan
biri pardus webcam adında yada buna benzer bir program ile
çalıştırabilecegimden bahsetti. bunun dogruluğunu sormak eger böylede
olmayacaksa kameramı tanıtmanın bir yolu varmi diye bilgi almak. o da
olmazsa son şans olarak yeni bir webkamerası alıcam.

internette uzun uzun araştırdım fakat ben tanıtmanın yolunu bulamadim. tasma
dan kamer ekle diyip diger creative seceneklerinden birini secsem tanırmı
diye de çok düşündüm. daha önce yazdıgım icin buraya bir kez daha yazmaya da
aslında cekindim. ama hala sorun devam ettigi icin beni anlayacagınızı
düşünüyorum. ayrıca pardus-wiki deki kamera kurulumu bölümüne de bakdım. ama
ls image dedigimde bende bulunamadi diyor yani 2. adımda çakılı kalıyorum...