[Pardus-kullanicilari] Calışırken donma sorunu

volkan özkosif arhavili08 at hotmail.com
14 Kas 2006 Sal 17:03:34 EET

Merhabalar. Pardusun 1.0 sürmünü öğrenme ve deneme amaçlı olarak bilgisayarıma kurdum. yalnız kurduğum günden beri sıkıntılar yaşamaktayım. Pardus yazısının yanındaki kısayolların üzeinde iken ekran donuyor, dosya inerken ekran donuyor, müzik dinlerken ekran donuyor ve sadece faem hareket ediyor, bazen de ekran görüntüm kayboluyo ve monitörümün ışığı sanki bilgisayar açık değilmiş gibi yanıyor. Bunlar bazen bilgisayar açıldıktan hemen sonra bazen birkaç dakika sonra oluyor. sistemim amd işlemcili (Athlon 2500+). Acaba bununla bir ilişkisi olabilir mi? bu donmaların sebebi ne olabilir?Şimdiden teşekkürler
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted