[Pardus-kullanicilari] apache,mysql ve php

talat coskun talat at uzmanislem.com
14 Kas 2006 Sal 11:47:57 EET

herkese kolay gelsin.
Ben bir pc de (pardus1.0) apache kurarak webserver hizmeti
vermek istiyorum.Elbette mysql ve php de yüklemem
 gerekiyor.Bu üç yazılımı sistemde çalıştırmak için
parduswiki deki nasıl bölümündeki güncelleme yolu hiçbir
işe yaramadı.sistemi pisi KGA dan güncelledim ve yine
oradan apache ve mysql i kurdum.Ama yine de bu servisleri
çalıştıramadım.Amacıma ulaşmak için ne yapabilirim.Her şey
den önce şunu merak ediyorum.Pardusla webserver hizmeti
verebilirmiyim.Nasıl?Teşekürler...