[Pardus-kullanicilari] Pardus Beta 2007 yi pc me kuraadım PCI hatası alıyorum

yakup akgul akgul.yakup at gmail.com
13 Kas 2006 Pzt 23:31:58 EET

13.11.2006 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazmış:

> 12 Kas 2006 Paz 09:29 tarihinde, yakup akgul şunları yazmıştı:

> Kernel satırının sonuna maxcpus=0 ekleyerek deneyebilir misiniz ?
> --
> Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

Selam;
maxcpus=0
benim butun sorunumu halletti. Pardus cebit sürümünün çekirdeğini
kullanıyordum ve betayı kuramıyordum  lap-topa. Sayenizde bu sorunu
hallettim, çok teşekkürler.

Birde merak ettiğim bir konu var. Bu grub'un nekadar çok seçeneği var
açılış için ? Bir sürü parametre eklenebiliyor grub'a açılış için :)

görüşmek üzere...