[Pardus-kullanicilari] haberler

Progress2019 progress2019 at gmail.com
13 Kas 2006 Pzt 23:15:06 EET

Pardus'la ilgili soyle bir haber var:
http://www.yenisafak.com.tr/bilisim/?t=13.11.2006&q=1&c=10&i=14629

-----Original Message-----
From: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr
[mailto:pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr] On Behalf Of selim ok
Sent: Monday, November 13, 2006 6:46 PM
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] haberler

Ayni sekilde bende bundan oldukca sikayetciyim. Ntvmsnbc'ye bu konu
ile ilgili bir sikayet mektubu yazdim. Cünkü her nekadar msn ile
baslasada, tarafsiz bir yayin kurulusu özelliklede kendi ülkesinin
degerine sahip cikmali. Bu konuda gereken önemi göstermedikleri icin
ben kendi adima utaniyorum. Hele hele sayfalarini boy boy yabanci
basindan cevirdikleri teknoloji haberleri ile süslerken, Pardus
konusunda hic bir haber göremedigim icin. Haberi birakin ürün
inceleme, yorum vs. yazmalari gerekir. Kendi degerlerimize sahip
cikmayisimizin acik bir örnegi.
Umarim en kisa zamanda düzeltecekler bu hatayi.

Selim

13.11.2006 tarihinde sacit uğur özsan <sacitugurozsan at mynet.com> yazmış: