[Pardus-kullanicilari] samba

Nihad Karslı enki at r-3.org
13 Kas 2006 Pzt 18:07:10 EET

samba ile ne zaman dans etmeye kalksam su koyveriyor kdeyi çökertiyor
nfs yi deniyorum ama oda sunuyor ama alamıyor. örnek küçük harfle
paylaşım adını grafik ekrandan girmek istiyorum kde gocuyor yada
kullanıcı haklarını değiştiriyorum kde gocuyor  konsulden de ayarları
yaptım ama paylaşıma alfa3den sonra 2 gun süre ile başarılı olmuşdum ama
sonrasında yine aynı ....makineler birbirini goruyor samba agındada
samba sunucu gorunuyor paylaşımlar gorunuyor ama ne işlem yapabiliyorum
nede tüm hakları tanımam ragmen değişiklik.Bna baglanmaya kalktıgımda
surucu hatası yada paylaşım noktası hatası veriyor.Zaten bir tezat
içinde bocalıyorum mandasoft kullanmıyorum ama network de dosya
paylasımını nfs ile degil samba ile yapıyorum.Sonradan görme bir linuxcu
olarak meselenin özünü bir tekniksyen yada müendis olarak goremedigimden
cozemiyorum.Birde ikide bir dagıtım değiştirdim hepsinin cazip yanı
vardı pardusunda var ama gelinen nokta hep karanlık nokta.Şu sambaya
soyleyin ya kumasını getirsin yada babasının evine dönsün.