[Pardus-kullanicilari] Beryl sonrası Klavye sorunu

MUSTAFA DURMUS mus_dur at isnet.net.tr
13 Kas 2006 Pzt 11:25:33 EET

Merhaba;

Pc ye Beryl kurup çalıştırdım. Ekranda oynarken birden ekran kilitlendi ve CTRL + ALT + BACKSPACE tuşu dahil hiçbir komut işe yaramadı.

 Bende reset tuşuna basarak yeniden başlattım. Artık klavyenin hiç bir tuşunun çalışmadığını farkettim ama mouse çalışıyor.

Mouse ile logoff oldum, #init 1 ile xorg.backup ve xorg.conf dosyalarını sildim ve te reboot ettim. Ancak X açık olduğu sürece klavyedeki hiç bir tuş çalışmıyor.
Beryl paketini de kaldırdım ama sonuç aynı..
Ne yapabilirim ?
Sistem günceldi ve sistem de beta 1 olarak görünüyordu...