[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 beta MSI M635 xorg vesafb

Sancak Özdemir sancak.ozdemir at taek.gov.tr
13 Kas 2006 Pzt 11:06:42 EET

Selam arkadaşlar,

PARDUS 1.1 B için önecelikle herkesi tebrik etmek istemiştim ancak Kurmaya
ilk başladığım andan itibaren sorun çıkmaya başladı. Vmware 5.5 üzerine bir
kurulum yapıyorum. Kuruluma başladığı anda kuruşum ekranı hiç gelmeden
kernel hatası verdi. Birkaç farklı kurulum modunu denedim hepsinde aynı hata
mesajı geldi. Memtest yaptırdım sorun görünmüyordu. Kurulumu yeniden
başlattığımda kurulum devam etti ve sonuna kadar tam olarak bitti. Reboot
ettiğimde tekrar aynı kernel hatasını verdi. Sistem açılmıyor. Hata mesajı
aşağıda;

Kernel BUG at kernel/softirq.c:577!

İnvalid opcode: 0000 [#1]

.

<0> Kernel panic - not syncing: Attempted to killinit!

İlgilenenlere.

Sancak