[Pardus-kullanicilari] beta kurulumu(ama yaklasik 4 saat suruyor) niye bu kadar yavas

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
13 Kas 2006 Pzt 10:33:41 EET

Merhaba;

12 Kas 2006 Paz 16:20 tarihinde, asssss deneme şunları yazmıştı:
> arkadaslar 3 gun once alpha3u kurdum dun betaya update ettim ama sorunum
> cozulmedi. bugunde betanin isosunu indrip kurmaya calisyorum ama yakalsik 2
> saattir daha yuzde 56 cok yavas ilerliyor. alphada ayni surede kurulmustu.
> Sistemim 1gb ram 1500mhz islmeci(amd) 30gb harddisk. harddisk toshiba ikiye
> bölünmüs birtarafinda findows var digerinede pardusu kurmaya calisiyorum.
> ayrica dun alphanin updatetten sonraki ahlide yaklasik 5-6 dakkaya sistem
> acilyiordu. bir bilgisi olan varmi saolun.

Bahsettiğiniz süreler hiç bir olasılıkta normal değil, sisteminde kapsamlı bir
donanım testi yapmanızı tavsiye ederim.
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... The greatest trick devil pulled was convincing the world that he
    doesn't exist -- KS