[Pardus-kullanicilari] kchmviewer chm y�

Furkan Duman coderlord at gmail.com
13 Kas 2006 Pzt 09:54:40 EET

On 11/13/06, Nihad Karslı <enki at r-3.org> wrote:
> diyorumki hadi ben kirli işletim sistemi düşmanıyım ve bu nedenle
> gülümseme işareti ile beraber de bu düşmanlığımı  haksız yere dile
> getirdirm.Peki devamında sordugum ve bekledigim konulara neden yanıt

..

> bu tur ekleme ve çıkarma yapacak bir arayuz yapılacagı ..belki anlatmayı
> beceremedim ama sorunumu soyle ozetleyebilirim wine ın uzerinde
> calışacak bir program ı cd de on tanımlı olarak cogaltmak istiyorum

Hem Windows'un yardım dosyalarını okuyan programa karşıyım, CD de
olmasın, diyorsunuz ardından da Wine kullanmak istiyorum, Wine
kullanacak bir Windows programının olduğu bir Pardus dağıtımı
hazırlamak istediğinizi söylüyorsunuz. :) Neyse bu konuyu kapatalım en
iyisi.

svn de pardusman isimli uygulama şu an Pardus dağıtım CD'sinin
otomatik oluşturulmasını sağlıyor. Pardus ekibi, CD hazırlarken bu
uygulamayı kullanıyor.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/pardusman/ adresinden

svn co http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/pardusman/

diyerek indirebilir ve kullanabilirsiniz. Bu uygulama son kullanıcının
kullanması için tasarlanmadığından sorabilecek olduğunuz sorulara
yanıt alamamanız muhtemeldir.

--
Furkan Duman