[Pardus-kullanicilari] direct rendering : no (bunu nasil yes yapacagim)

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
13 Kas 2006 Pzt 09:47:38 EET

12 Kas 2006 Paz 00:49 tarihinde, recep ozmen şunları yazmıştı:
> merhabalar arkadaslar. pardus wiki sinde  nasil basligi altinda yazilmis
> butun yölendirmeleri yapmama ragmen bir turlu "direct rendering" i "yes"
> yapamadim. hep "no" gösteriyor gicik oldum yani. pardusuma beryl u kurmak
> istiyorum ama su direct rendering i yes yapmadan olmuyor.  "beryl"  pardus
> a kurulu olarak bize gelse cok iyi olmazmiydi?. lutfen biri bana direct
> rendering i nasil yes yapacagim konusunda yardim etsin. tesekkurler. ekran
> kartim ati bu arada.

Bir konsol açıp;

lspci -n > hata.txt
lspci >> hata.txt
cat /etc/X11/xorg.conf >> hata.txt
cat /var/log/Xorg.0.log >> hata.txt

komutlarını çalıştırıp oluşan hata.txt dosyasını eklenti olarak gönderir
misiniz ?

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... This is the stangest life I've ever known -- JM