[Pardus-kullanicilari] beta1.. grubtan sonra siyah ekran..

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
13 Kas 2006 Pzt 00:17:30 EET

11 Kas 2006 Cts 21:19 tarihinde, mengucek şunları yazmıştı:
> merhaba..
> dayanamadım ve beta1 indirdim.. yazdırdım.. kurdum ve yeniden başlat
> dedim.. ama grub ekranından sonra: üstte ince gri bir çizgi olan siyah bir
> ekranda kalıyor..

Bu ince gri çizgi ekran kartınızın tam olarak gösteremediği açılış grafiği -
bazı ekran kartlarında bu tür sorunlar yaşanabiliyor, genel bir çözüm araştırıyoruz.

> tekrar başlattım ince gri çizgi 1 cm oldu ama yine siyah ekran..
> f1 yada f2 ile konsola düşemiyorum..

Açılış (grub) ekranında "Pardus 2007 Beta" yazısının üstünde 'e' tuşuna basın,
ikinci satıra inin,
kernel (hdx,y)/boot/kernel-2.6.18.2-59 root=/dev/hdaxx video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60 splash=silent,theme:pardus mudur=language:tr quiet
gibi bir satır olmalı,
tekrar 'e' tuşuna basın,
splash=silent,theme:pardus ve quiet parameterlerini silin,
enter'a basin,
'b' tuşu ile boot edin.. hata mesajları ekrana basılacaktır,
bu hata mesajlarını gönderirseniz daha sorunu anlayabiliriz.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... This is the stangest life I've ever known -- JM