[Pardus-kullanicilari] Pil Göstergesi - Toshiba Satellite L10

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
12 Kas 2006 Paz 22:39:21 EET

| From: "mustafa sahin" <mustafa.sahin at gmail.com>
| Merhabalar,
|
| Toshiba L10 dizüstü bilgisayarın (Milli Eğitim Bkn. kampanyasındaki) pil
| göstergesini nasıl çalıştırabileceğim konusunda bilgisi olan var mı acaba?
|
| Ara sıra adaptörü bağlamayı unutuyorum ve birden kapanıyor bilgisayar :D
Bios'u güncellerseniz pil sorununuz çözülecek.
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-September/006778.html
windows halen kurulu ise
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-September/006783.html
Bunları yaptıktan sonra Pardus açılışında kpowersave çalışacak şekilde
ayarlayın.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com