[Pardus-kullanicilari] açılış GRUB sorunu

mustafa sahin mustafa.sahin at gmail.com
12 Kas 2006 Paz 20:34:47 EET

Evet. menu.lst dosyası grub programına açılışta işletim sistemlerinin tam
yerini belirtmektedir. Kırmızı kısmı komut satırından nano ile açtığınız
menu.lst dosyasına ekleyip, bilgisayarınızı yeniden başlatıığınızda
Windows'u göreceksiniz.

12.11.2006 tarihinde Hüseyin Kaya <huseyin34 at gmail.com> yazmış: