[Pardus-kullanicilari] Beta1 gariplikleri (devam)

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
12 Kas 2006 Paz 20:15:26 EET

Ali Tunca Tüfekçibaşı wrote On 12-11-2006 18:48:
> Merhabalar
> Nvidia geforce2 mx400 64mb ekran kartı kullanıyorum çözünürlük 640x480
> ve çözünürlüğü 800x600 ve 1024x780 çözünürlüğe yükseltemiyorum
> xorg.conf içinde nereyi değiştirecemi söyleyebilirseniz  sevinirim.
> İyi akşamlan
Ben de aynı kartı kullanıyorum. 1152 x 864  e kadar çözünürlükte
ayarlayabiliyorum. Hatta bunun için nvidia sürücülerini bile kurmama gerek
olmamıştı. Sadece /etc/X11/xorg.conf dosyasını düzenlemen gerekiyor. Bu
dosyaya ilave edeceğin satırlar ile masaüstündeki ve tasmadaki ayarlara
seçenek gelecek.

http://us.f13.yahoofs.com/bc/453a1463_f312/bc/genel/nvidiaxorg.gz?bfFf2VFB7J9qa6vG
iki tane dosya var biri beryl'den önce (alpha'da kullandığım). Bunu direkt
(nvidia kurmadan) kullanabilirsin. nvidiayı kurduktan sonra
nvidia-xconfig
komutu ile biraz değişiyor.
İkincisi ise beryl kurduktan sonra oluşturduğum dosya.

nvidia sürücülerini (Pardus Wiki'de anlatıldığı şekilde) yükledim. Açılışta
nvidia logosu çıkıyor.
glxinfo | grep -i "direct rendering"       çıktısı yes.
Şu anda beryl'yi rahatlikla kullanabiliyorum
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com