[Pardus-kullanicilari] kablosuz ag baglantisi kuramiyorum

recep ozmen recepozmen at gmail.com
12 Kas 2006 Paz 18:41:20 EET

pardus 1.1. beta kurdum ve kac gungecti hala kablosuz ag baglantisi
kuramadim. alpha3 yukluyken bir ara elle konfigure ettigim ag ayarlari ile
internete baglanmistim. beta surumu wireless kartimi modemimi taniyor.
herhangibir surucu sorunu gözukmuyor yani. windows xp den aldigim sunucu ve
ip adreslerini elle girdigimde bagli görundugunu gözlemliyorum ama web
tarayicisi öyle demiyor. beta surumunde ag ayarlari penceresine "isim ag
sunucusu" diye ek bir görev yerlestirilmis. aceba sorunum buraya bir deger
girmemekten kaynaklaniyor olabilir mi.?neden dhcp ile otomatik ip alip
baglanamiyorum.?lutfen yardim edin. tesekkurler
recep ozmen