[Pardus-kullanicilari] WIRELESS BAGLANTISI

kenpisi kenpisi at gmail.com
12 Kas 2006 Paz 18:23:51 EET

12 Kas 2006 Paz 18:03 tarihinde, Yasin Bahtiyar şunları yazmıştı:
> http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-November/008112.html
>
> Verdiğiniz linkdeki hata raporunu yeni gördüm konuyla ilgili daha ilginç
> bir gelişme ben yaşamıştım,onu da hata raporuna ekledim. ati installer
> 8.30.3 ü sisteme kurabilmiştim fakat şu an atinin sitesinde o sürüm yok
> veya kaldırılmış... Ama şunu da belirtmeliyim daha önce 8.29.6 ile de 3
> boyut etkin idi....

Beryl kurmuş kullanıcıları düşünmek gerek.. Composite enable olmadan beryl
çalışmıyor.. ati nin tam olarak desteklediği bir driver çıkartmasını bekliyor
geliştiricilerimiz.. O güne kadar xorg la gelen açık kaynak sürücü ile idare
edeceğiz :)
Benim kartım ati X300 ve xorg la gelen açık sürücüyü kullanıyorum..
buda onunla aldığım 3D destekli bir video :)
http://www.youtube.com/watch?v=iGE9NwhnRMo