[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 beta að aygýtlarý ethernet ve wireless otomatik tanýnmiyor

Yasin Bahtiyar yasinbahtiyar at gmail.com
12 Kas 2006 Paz 16:57:55 EET

http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=13&PFid=5&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false#2

Bu adresten linux sürücülerini indirip derlemeniz gerekiyor. Ayrıca sistemde
kernel-source pakedinin yüklü olması gerekiyor.Kararlı sürüme kadar bu gibi
problemler giderilecektir.Derlerken problem ile karşılaşırsanız bu liste
üzerinden veya doğrudan e-mail adresimden benimle iletişim kurabilirsiniz..
Kolay gelsin...

--
Yasin Bahtiyar
Yıldız Technical University