[Pardus-kullanicilari] Beta1 gariplikleri (devam)

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
12 Kas 2006 Paz 14:53:01 EET

Merhaba ,
Ben de Nvidia Geforce MX 2/400  64 MB  ekran kartı kullanıyorum. Dün XGL
ile  uğraşırken  bir ara  dediğiniz  tarzda  bir hata verdi .(Kde login
ekranına geri dönme gibi)   Öncelikle  nvidia  paketlerini kuduktan sonra
nvidia-xconfig   ,    root  olarak       opengl-update nvidia      yazın .
Daha sonra  update-environment   yazın. Ben sorunumu bu şekilde  çözmüştüm .
paylaÅŸmak istedim. Kolay gelsin.

12.11.2006 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış: