[Pardus-kullanicilari] yeni kernel sorunu

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
12 Kas 2006 Paz 14:52:03 EET

12 Kas 2006 Paz 12:11 tarihinde, yakup akgul şunları yazmıştı:
> bende yeni kernel ile sistemi kurmaya  çalıştığım zaman
>
> http://img174.imageshack.us/my.php?image=image205yy8.jpg
> hatasını alıyorum. Acpi hatası ile karşılaşmamak için Minumun kurulumu
> seçtiğim halde PCI hatası alıyorum

Ben herhangi bir hata göremedim. Hata olduğu sonucuna nasıl varıyorsunuz?
Sistem açılmıyor mu?

Minimum seçenekler ile kurduğunuzda ekranda kernel mesajlarının görülmesi
normaldir. Bunların çoğu bilgi mesajı. Eğer kernel mesajlarını görmek
istemiyorsanız kernele quiet parametresini verebilirsiniz.