[Pardus-kullanicilari] kchmviewer chm yani kirli işletim sistemine yardım

Nihad Karslı enki at r-3.org
11 Kas 2006 Cmt 21:22:47 EET

pardusda bu programın ön tanımlı gelmesine şiddetle karşı çıkıyorum.Bu
zaten siz kirli kırık yada kaçak kirli sistemler kullanıyorsunuz başınız
sürekli derde gireceğinden sürekli problemler yaşayacağınızdan size ön
tanımlı olarak bu programı oneriyoruz mu oluyor ? hadi güzelim
şarabımızı ahlaki ve olması gerektigi gibi ana menuden kaldırıp tali
-yan menuye koydunuz  vede çok iyi yaptınız onun bile öntanımlı olması
kötü ama geçiş dönemi diyelim (1876-2006).Ben bu kirli işletim sistemi
kurtarma programları yerine  bir image cd istiyorum bunun adıda spesial
olsun haftalık aylık gibi ben o cd nin içine kendimce on tanımlı
olmasını istedigim programları koyayım.Hatta zamanında yanlışlıkla kirli
sistemler için yazılmış programları bile bir şekilde o iso cd sinin
içine sokayım.Zaten kirli OS ların pardusa da ihtiyacı oldugunu
sanmıyorum. CHM ye HAYIR ! :)

sevgi ve saygı ile