[Pardus-kullanicilari] [DUYURU] OpenOffice'imde Zemberek çalışmıyor , seni sevmiyorum İsmail diyenler

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
11 Kas 2006 Cmt 17:05:41 EET

Merhabalar,

Eminim Konu kısmında yazan şeyi sizde bol bol dediniz, bende bu Zemberek
problemi için onlarca takla attım ve sonunda Zemberek'i OpenOffice
yüklenirken değil de ilk açılışta yükletmeye karar verdim. Benim yaptığım
nacizane sayısı 1'i aşmayan testlerde üstün başarı gösterdi.

O yüzden sizden isteğim,

a) Depoya girecek olan yeni OpenOffice paketini bir deneyin ve çalıştı,
çalışmadı, çalıştı ama ben seni hala sevmiyorum gibi bir rapor verin

ya da

b) Kotamı doldurdun ulan İsmail diyorsanız, yeni olayı şöyle test
edebilirsiniz:

http://cekirdek.pardus.org.tr/~ismail/tmp/we-all-hate-openoffice-really.sh
dosyasını bir yere indirin sonra,

chmod +x we-all-hate-openoffice-really.sh"

komutuyla çalıştırılabilir hale getirin, sonra

su -c "./we-all-hate-openoffice-really.sh"

komutuyla root olarak çalıştırın, Parola sorunca root parolasını girin. unopkg
failed falan diyebilir önemli değil.

Bundan sonra OpenOffice Kelime İşlemci (oowriter) 'i çalıştırıp Zemberek
çalışıyor mu kontrol edin.

Şimdiden teşekkürler,
ismail