[Pardus-kullanicilari] DRAGON pardus la çalýþýrmý?

CâñßèrK cdemirdelen at gmail.com
11 Kas 2006 Cmt 12:44:31 EET

selamlar;

benim bir sorum olacak. çalıştığım kamuya ait işletmede dragon server kullanılıyor. fakat bunu sadece fedora linux ile çalıştırabiliyorlar. başka bir makinaya bir kaç deneme yaptık. suse, redhat, mandrake gibi dağıtımlarla çalışmadı. pardus ilede durum aynı idi. acaba 1.1 sürümü ile çalışması mümkün olabilirmi? fedorada ne var ki çalışıyor anlamadım. ve açıkcası bu (anlamayışım) gayet normal aslında.. :))

yakın gelecekte tüm kamu kurumlarının pardus a geçebileceğini düşününce bu gibi şeyler kafa kurcalıyor.

bilgilendirirseniz sevinirim..

teşekkürler..

CàñßêrK