[Pardus-kullanicilari] paket yöneticisi

Özgür YILDIRIM ozgur.yildirim at emo.org.tr
11 Kas 2006 Cmt 11:31:11 EET

1.1.a3 kurduğumdan beri Paket Yöneticisi'yle güncelleme yapamıyorum.
İlk kez program kaldırmayı ve kurmayı denedim. Düğmeye basıyorum bana
mısın demiyor...
Hata da vermiyor, bir şey de yapmıyor.
En son güncellemeleri de yükleyerek beta sürümüne geldim.
Sadece bana özgü bir durum mu bu merak ediyorum.

Bu arada geliştirici ekibini yeni beta sürümünden ötürü kutluyorum.
Kararlı sürüme kadar olan çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum.

Özgür

Özgür YILDIRIM yazmış  on -1350351796 tarihinde :