[Pardus-kullanicilari] 10 kasım güncelemesi-Kernel panic

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Kas 2006 Cum 23:52:55 EET

2006/11/10, yakup geçgel <difgeo at gmail.com>:

> ilginize teşekkür ederim. pardus çalışan cd ile gerekli satırları
> düzelttim. şu anda pardusumla başbaşayım.
>
> ana hala anlamış değilim. initrd yazıları neden değişir. bu işin acemiside
> değilim ama   ???

yeni eklenen kernelın gruba otomatik eklenmesi fikri vardı acaba onun mu
etkisi oldu?
belki olabilir ama öyleyse bu bir hata gibi duruyor...
ama bende bi değişiklik girşimi yoktu gerçi ben güncellemenin ortasında
kernelın kurulduğu kısım geçer
geçmez grubu değiştirdim, göreceğiz bakalım başkalarında da olacak mı?