[Pardus-kullanicilari] 10 kasým güncelemesi-Kernel panic

yakup geçgel difgeo at gmail.com
10 Kas 2006 Cum 22:44:11 EET

iyi akşamlar bu gün itbariyle yaklaşık 216 mb lik bir güncelleme yaptım.
bunun içinde kernel de vardı.

grub.conf dosyasında gerekli ayarları yaptıktan sonra reboot ettim.

bundan sonra pardus açılmaz oldu verdiği hata da şu şekilde;

Kernel panic - not syncing : VFS: Unable to mount root fs on unknown
-block(0,0)

diskimin sata olduÄŸunuda belirteyim.

birde eski kernel ile de açamıyorum artık.

(Hatırlatma: Bu hata beni taa rootfs kurmaya çalıştığım günlere götürdü.
sanki orada da böyle bir hata ile karşılaşıyordum. o zaman kernelde sata
desteÄŸi mevcut deÄŸildi.)