[Pardus-kullanicilari] man komutu pardus 1.0 da nerde ?

Hakan KILICASLAN hakan_kilicaslan at yahoo.com
10 Kas 2006 Cum 22:25:40 EET

komut satırında man komutu yok
aşağıdaki çıktıyı alıyorum.

hakan at boylam ~ $ man ls
bash: man: command not found
hakan at boylam ~ $ # man ls
hakan at boylam ~ $
hakan at boylam ~ $ $ man ls
bash: $: command not found
hakan at boylam ~ $

Örneğin find komutuna ait man sayfasını görüntülemek istiyorsanız ALT+F2

tuşlarına bastıktan sonra çıkan pencerede #find yazarak açabilirsiniz. Eğer
info sayfasını görmek istiyorsanız ##find yazabilirsiniz.
^^^^^^^^
yukarıdaki yolla çok rahat man dosyalarına ulaşa biliyorum
şimdi www.belgeler.org adresindeki Türkçe man dosyalarını
sistemime nasıl yerleştirebilirim ?

komut satırında # man ls yada $ man ls deyince ne oluyor?

10 Kas 2006 Cum 01:19 tarihinde, leopartux şunları yazmıştı:

Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr