[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: (konu yok)

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
10 Kas 2006 Cum 18:48:35 EET

Size en yakın bilgisayarcıya gidip 10YTL civarında ucuz bir paraya bir ethernet kartı almak varken internete USB üzerinden bağlanmaya çalışmak bana çok tuhaf geliyor. Modemi USB üzerinden tanıtmak hiç uğraştırmasa bile bence yine de uğraşmaya değmez. Zoom X4 gibi kendi router'i olan bir modemi usb'den bağlamak anlamsız. network bağlantısı network cihazları ile yapılır, yani ADSL router cihazınız var bunu USB gibi çok genel amaçlı bir porttan bağlamak yerine network bağlantısı için optimize edilmiş ethernet portundan bağlamak çok daha verimli olur. Piyasadaki ucuz ethernet kartlarının çoğu hemen hemen her linux dağıtımı tarafından da sorunsuz tanınıyor zaten.

Timuçin.