[Pardus-kullanicilari] pisi güncellemeleri görmüyor

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
10 Kas 2006 Cum 15:30:50 EET

Merhaba;

10 Kas 2006 Cum 13:25 tarihinde, Deniz Silahcilar şunları yazmıştı:

> Yılmaz beye katılıyorum vindoz vari bir çözüm olur yeniden kurulum :). Şu
> anda alpha olduğu için normaldir ama kararlı sürümde yanlışlıkla silinen
> bir /var/lib/pisi dizini için örneğin "pisi rdb" komutu verildikten sonra
> eğer /var/lib/pisi dizini mevcut değilse "/var/lib/pisi dizini bulunamadı
> yeniden yüklenmesini istermisiniz ? e/h " gibi biri soruyla depodan,hddden
> yada cdden tekrardan o dizinlerin yüklenmesi sağlamanaz mı ?

Faik detaylı anlatmış, silinen dizin sisteminizde kurulu olan tüm paketlerin
bilgisinin tutulduğu ana kaynak. PiSi db'sini tekrar oluşturmak için sistemde
kurulu tüm paketlerin listesine ihtiyaç var, ve bu bilgi silinmiş.

PiSi çok yetenekli bir paket yöneticisi olsa da, sizin sistemdeki paketleri
sadece tahmin ederek listeleyemez takdir edersiniz ki :-)

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... Thanks, and THIS time it really is fixed. I mean, how many times can we
    get it wrong? At some point, we just have to run out of really bad
    ideas. -- Linus