[Pardus-kullanicilari] kernel panic

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
9 Kas 2006 Per 18:00:19 EET

Merhaba;

09 Kas 2006 Per 17:48 tarihinde, Orkun BOZBEYLİ şunları yazmıştı:
> Evet haklısınız. Dediğinizi yaptım. Önce gri ekran çıktı sonra siyah ekrana
> döndü uzunca bir süre (2 saat kadar) bekledikten sonra hiç hareket
> olmayınca alt+f2 yaptığımda aşağıdakiler yazıyordu. Hata girmeli miyim?
> Syg.
> Orkun Bozbeyli

Hata girmenize gerek yok, bu vmware altında noreplacement ile açılan kernelden
doğan bir sorun - bazı sistemlerde ortaya çıkıyor.. Kernel 2.6.18.2 sürümüne
bu sorunu çözen yama da dahil edildi, en kolay yol yeni iso'yu beklemek..

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>