[Pardus-kullanicilari] kernel panic

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
9 Kas 2006 Per 17:52:18 EET

09 Kas 2006 Per 17:48 tarihinde, Orkun BOZBEYLİ şunları yazmıştı:
> Evet haklısınız. Dediğinizi yaptım. Önce gri ekran çıktı sonra siyah ekrana
> döndü uzunca bir süre (2 saat kadar) bekledikten sonra hiç hareket
> olmayınca alt+f2 yaptığımda aşağıdakiler yazıyordu. Hata girmeli miyim?

Hayır gerek yok, yeni çekirdek ile bu sorun çözüldü zaten Beta'da vmware içine
kurulum yapabileceksiniz.

Not 1: Birkaç kere reboot ederseniz noreplacement ile bu sorun tekrarlamadan
kuruluma geçebilirsiniz. Ama uğraşamam derseniz yarını beklemeniz yeterli :)

Not 2: Biraz bekleyin derken 1, 1.5 dakika kastetmiÅŸtim 2 saat deÄŸil :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/