[Pardus-kullanicilari] pisi ve zaman sorunu

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
9 Kas 2006 Per 13:27:24 EET

Celallettin bey ,
bir zamanlar benimde  dizüstündeki saat  ile  bu  sorunu yaşadığımda orada
yazan saatten daha ileride  bir saat  olarak  saati yeniden ayarladığımda
sorun çözülmüştü. Sizin örneğinizde  mesela  saati  14:50  yapabilirsiniz
.  İyi çalışmalar.

08.11.2006 tarihinde Celalettin AKARSU <celaleddinakarsu at gmail.com> yazmış: