[Pardus-kullanicilari] cups kaldırılınca

Canol Gokel canol at canol.info
8 Kas 2006 Çar 23:58:04 EET

Ben de gereksiz diye İngilizce imla denetimini kaldırmak istediğimde aynı şey başıma geldi, program olarak ne var ne yoksa Pardus hepsini kaldırdı bilgisayardan :) Geribildirimi de kaldırdığından geribildirim yapamadım bari buraya yazayım.

On Wed, 8 Nov 2006 23:47:09 +0200
"huseyin bilen" <bilenhuseyin at gmail.com> wrote:

> Arkadaşlar eski alphalardan güncelleyerek bu güne getiripte Printer sorunu
> devam eden sistemden package-manager modül üzeri cups paketini kaldırıp
> tekrar kurunca neler olabilir sorusunun karşılığını kaldırınca almış oldum
> beraberinde tasma +package manager bir tomar kde paketi kernel Pk, open
> ofice kaffein velhasılı 133 pk ve program uçtu tek tek kurma 56 Mb civarına
> gelince sıkıntılı olmaya ve çok zaman almaya başlayınca yeniden kurmak evla
> oldu ve şimdi print etmeyen pardus kalmadı bilgisayarımda. Tabi böylece
> cups  kaldırılınca yeni Pardus da neler olabileceğini de öğrenmiş
> [...]

FREE 3D MARINE AQUARIUM SCREENSAVER - Watch dolphins, sharks & orcas on your desktop!
Check it out at http://www.inbox.com/marineaquarium