[Pardus-kullanicilari] dbversion

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
8 Kas 2006 Çar 22:55:29 EET

İlginize teşekkür ederim Faik Bey. Dediğiniz şekilde /var/db/pisi klasörünü
sildim ve veri tabanını günceledim
problem çözüldü..Çok sağolun..Yanlız eski denilen pisi versiyonuna
baktığımda pisi 1.1_rc6 yazıyordu..Pisi 1.1rc_7 paketine
güncelledim..Dediğiniz gibi veri tabanının değiştiğini bildirdi ve otomatik
olarak güncelledi..PARDUS çok güzel oluyor
elinize sağlık..

Saygılar sunuyorum..

Osman YG.

08.11.2006 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> yazmış: