[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa3.. nvidia-glx geldi>nvidia-kernel istiyor..

mengucek mengucek at gmail.com
8 Kas 2006 Çar 22:19:59 EET

merhaba..
paket yöneticisi ile son güncellemeleri yaparken (xorg-font, input, app, vs.
ve nvidia-glx) "tümü>bu kategorideki tüm pak. seç" deyince.. imleç işlem
durumunda takılı kalıyordu..
konsoldan denedim:
"Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler
yükseltilecek:findutils texinfo
İnşa bağımlılığı nvidia-kernel, nvidia-glx paketi için sağlanamadı" diyor..
sonra paket yöneticisinden "nvidia-glx" hariç diğerlerini seçtim ve yükledi..
en son "nvidia-glx"i tek olarak seçtim.. yine işlem durumunda takılı kaldı..
sonuç olarak bu nvidia-kernel meselesi.. bulamıyor ama dili de dönmüyor ki
söylesin :)
ben şimdi netsem-neylesem..
hoşça kalın..