[Pardus-kullanicilari] paket yöneticisi

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
8 Kas 2006 Çar 20:03:17 EET

08 Kas 2006 Çar 19:47 tarihinde, Özgür YILDIRIM şunları yazmıştı:
> Dediğinizi yaptım. Çomar ile ilgili hatayı vermedi ama diğer taraf aynı
> şekilde devam ediyor.

Package-manager'da güncelle dediğiniz de PiSi Hazırlanıyor diyor ve o şekilde
kalıyor demişsiniz. Ne kadar bekliyorsunuz. Makina'nın performasına göre bu
bu işlem zaman zaman uzun sürebiliyor. Güncellemeyi başlatıp bekler misiniz
bir süre. Bu kadar olmaması lazım ama emin olmak için söylüyorum. 5-10 dakika
kadar bekleyin. Hala bu şekilde mi devam ediyor?

Bu işlemi yaparken internet bağlantınızın olduğuna emin olun. Bir de pisi lr
çıktınızı gönderebilir misiniz?

- Faik