[Pardus-kullanicilari] Epson EPL 6200L Yazıcı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Kas 2006 Çar 17:08:08 EET

Anladığım kadarıyla makinenizde Pardus 1.1 Alpha 3 yüklü olsa gerek
güncellemeler ile devam ederek bü güne gelmişseniz bazı kırık
pk.yüklemelerinden sorun oluşabiliyor ki bende de aynı sorun mevcut idi
Pardus 1.1 Alpha 3 ün 3 Kasım tarihli son deneme sürümünü baştan yükleyince
sorun çözüldü ve hatta hiç güncelleme yapmadan baskı aldım. Önerim mevcut
dosyalarınızı yedekleyip 3 kasım tarihli son deneme sürümünü
kurmanız.Kolaygelsin