[Pardus-kullanicilari] A4 teck web kamera ve yazıcı yükleme

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
8 Kas 2006 Çar 13:44:59 EET

08.11.2006 tarihinde bilocan7 <bilocan7 at mynet.com> yazmış:

> A4 teck web kamerayı  ve hp  yazıcımı  pardus ile kullanabilirmiyim onun
> çin ne yapabilirm
> birde internetten indirdiğim herhangi bir programı  nasıl kullanabilirim
> .mesela oyun indiriyorum ama klasör içinde ne yi tıklasam aynı sayfa çıkıyor
> ve tek seçenek kapat oluyor .yani kullanıa çok mu müşkilatlı bir praogram.
> bilgileriniz için teşekkürler

pardusun hangi versiyonunu kullanıyorsun?
kamera kurulumu için
buraya<http://http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:WEB_Kameras%25C4%25B1>yazıcı
ve diğer bir çok konu için
buraya <http://http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Icindekiler>
bir göz atman lazım. ayrıca foruma da
<http://www.pardus-linux.org/forums/>bakabilirsin...

şunu peşin olarak söyleyeyim; windows programlarını linuxta kullanamazsın.
linux versiyonları varsa onları kullanabilirsin.
yukarıda verdiğim adreslerde bol miktarda bilgi var...

kolay gelsin...