[Pardus-kullanicilari] package-manager 1.1_rc2

Özgür YILDIRIM ozgur.yildirim at emo.org.tr
7 Kas 2006 Sal 22:53:43 EET

Aslında bu yazdıklarımı biraz tesadüfi olarak biraz önce yazıp
göndermiştim ama bana geri gelmedi. Dağılıp dağılmadığından emin
olmadığım için aşağıya kopyalayıp bir ek de yapıyorum.
Kolay gelsin.

1.1a3 19.10 inşasını kullanıyorum.
Paket yöneticisini açtığımda Çomar sunucusuna bağlanamadığını söylüyor.
Paket yöneticisinde "Güncellemeleri Göster" deyince "PİSİ Hazırlanıyor"
ekranı ilerleme çubuğu hiç ilerlemeden takılıp kalıyor.
Biraz önce pisi'yi ve dolayısıyla gereken tüm paketleri konsoldan
güncelledim. Ama değişen bir şey yok.
Paket Yöneticisi'nin sürümü 1.1_rc2 görünüyor.

Konsolda bir sorun yok, işlerimi halledebiliyorum.

Özgür

Faik Uygur yazmış  on -1346633216 tarihinde :