[Pardus-kullanicilari] Güncellemelerden sonra açılmayan pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Kas 2006 Sal 20:27:26 EET

Sayı Nihat Arkadaşım
Doğru haklısınız herkezin problem yaşamadığı konuda arasıra enfeksiyon
kapmış gibi açılmayan ekran önce baskı alıpta sonradan cups hatası ile
tanışıp düzelen cupsdan sonra tanıtıp priteri başarıyla deneme sayfası
oluşturuldu  uyarısı sonucunda uzun bekleyiş akabinde deneme yanılma yöntemi
(Acemi olunca ) (Nasrettin hoca misali ya tutarsa) olmadı tekrar kur Son
deneme sürümünde ilk kurduğum Pardus 1.1 Alpha 1 deki gibi sorunsuz baskı
oluşturdum,Pisi nin topallaması düzelmiş tüm güncelleme ve
pk.yüklemeleriniPackage-manager kullanarak
yaptım.Tek Topallayan Kafeein kalmış vcd oynatırken maus a dokunmazsanız
problem yok kazara eliniz mausa dokunur maus en ufak yerinden kıpırdarsa
kaffeine kapanıyor.Tabi bu boğuşmaların arasında iki tek atıp herşeyin
düzeldiğini düşünmekte geliyor insan aklına tabi onunda pek işe yaradığı
söylenemez.İyi akşamlar ve iyi boğuşmalar.Saygılar

07.11.2006 tarihinde Nihad Karslı <enki at r-3.org> yazmış: