[Pardus-kullanicilari] Güncellemelerden sonra açılmayan pardus

Nihad Karslı enki at r-3.org
7 Kas 2006 Sal 19:25:05 EET

sorun  derken nasıl çözüldü bir bilsem sevinecegim. çeşitli zamanlardaki
dagıtım ve yayınlanan iso larala kurulu makinelerim var .mesela kasım
haftası iso ile kurup update ederseniz yazıcı sorunu yok.eylul 12
updatelerini yapmazsanız yine sorun var bunların 2 si dısında kurulup ve
updateleri yapılan tum sistemlerde yazıcı sorunu var ve benim teşhisim
cups u yönetemiyor yapılandırma merkezi  kullnıcı olarak açınca yazıcı
yok yetkili kullanıcı oluyorsunuz olmayan yazıcılar meydana cıkıyor ama
yazma işlemini cups daki yanlış istall yada yetersiz yetkiden
yapamıyor.acaba tasma dışında yazıcı ayarı ile bir kez uğraşan birisi
sonra düzelemiyrmu diye düşünüyorum.