[Pardus-kullanicilari] Samsung Printer problemleri devam ediyor...

Server Acim serveracim at gmail.com
7 Kas 2006 Sal 18:40:29 EET

Merhaba,
PARDUS'ta yaşamakta olduğum Samsung Yazıcı problemleri, son buildlere rağmen
devam ediyor. Bu sorunları adeta bir tefrika roman görüntüleri tadında
Flickr'a taşıdım ki, sizler rahatlıkla bakabilesiniz diye.
4 adet ekran görüntüsü aldım. Bu resimlerin altında da gerekli açıklamalar
var. Bilemiyorum, bu "Samsung" derdine bir deva bulabilecek miyim?
Sevgilerimle.

İşte sıralı ekran görütüleri linkleri:

http://www.flickr.com/photos/serveracim/291572051/

http://www.flickr.com/photos/serveracim/291572054/

http://www.flickr.com/photos/serveracim/291572057/

http://www.flickr.com/photos/serveracim/291572058/

--
Server Acim
Cagdas Coksesli Turk Muzigi Bestecisi (Composer)