[Pardus-kullanicilari] cakisma sorunu...

kenpisi kenpisi at gmail.com
6 Kas 2006 Pzt 20:41:52 EET

06 Kas 2006 Pts 20:15 tarihinde, recep ozmen şunları yazmıştı:
> merhabalar arkadaslar.
>
> konsolede ati surucusunu tanitmaya calisirken su komutu yazdim : sudo pisi
> it kernel-source ve su hata veya cakisma bildirimini aldim :Emniyet
> mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler yükseltilecek:shaselayout
> freetype python comar-api udev pisi nano glibc mudur bash openss2 hdparm
> memtest86 tar coreutils comar.
> Program sonlandırıldı.
> Seçili paketler [pygobject pygtk ] birbirleriyle çakışıyorlar.
Çekinmeden e sonra enter demelisiniz..
çakışan paketler otomatik olarak kaldırmak için..
sudo pisi ur
sudo pisi up -y

> hp pavilion zv6000 marka laptop kullaniyorum.
> pardus un 1.1. alpha3 surumunu kullaniyorum. butun guncellemeleri yapilmis
> vaziyette.
tüm güncellemeler tamamsa

> wiki"de ati suruculeri ile ilgili yeralan uygulamalari yapmaya
> calisiyorum ama surekli hata veriyor. .

wiki deki bu ati anlatımı xorg 7.1.1 ile çalışmaz.. çalışan ati sürücü
kurulumu http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_kurulumu
bu başlık altında anlatılmıştır..