[Pardus-kullanicilari] grafik ekrana geçememe

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
6 Kas 2006 Pzt 15:11:25 EET

6 Kas 2006 Pzt 13:50 tarihinde, remzi kavcıoğlu şunları yazmıştı:
| konsoldan girebildiğim kullanıcı adım ve şifremi grafik ekrana geçişteki
| yerlerine  girdiğimde girişe izin vermiyor ve tekrar aynı ekranı getiriyor
| grafik ekranı herhangibi şekildede açamıyorum
Pardusun açılması için disk üzerinde bir miktar alana ihtiyaç vardır.
pisi delete-cache
komutu güncelleme yaptığımızda /var/cache/pisi/packages  dizinine yerleşen
pisi paketlerini siler. Paketlerin eski ve yeni tüm sürümleri bu dizinde
olur. Eski sürüm pisi paketlerini silmek için bir komut var idi.
http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/pisi/scripts/cleanCache.py
./cleanCache.py --dry-run
./cleanCache.py --clean
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com