[Pardus-kullanicilari] kopete'den gelen resimler

Aytek Çingitaş aytekcingitas at gmail.com
5 Kas 2006 Paz 13:42:27 EET

herkese merhaba,
3 gündür pardus'um ve ben çok mutluyuz. şu ana kadar ortaya çıkan tüm
ihtiyaçlarıma cevap verdi. ancak kopete programı vasıtasıyla bana gönderilen
resimleri açamıyorum. bana resim gönderen kişilerin işletim sistemleri ile
çoğunlukla windows oluyor. acaba problem bundan mı kaynaklanıyor?
hard diskimdeki dğer resimleri gwenwiev yada konqueror ile açabiliyorken,
kopete'den yollananan resimleri açamıyorum.
şimdiden teşekkürler, selamlar.