[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 alfa3 çözünürlük problemi ve bikaç soru

Mehmet Selim Imre selimimre at gmail.com
5 Kas 2006 Paz 13:38:21 EET

cevaplara teşekkür ederim. pcmi açar açmaz hemen denedim. # init 1
komutu verildiğinde ekran kararıyor ve başka bir şey olmuyor. Sanırım
X servisi kapatmakta sorun var...

Yeri gelmişken birşey sormak istiyorum; pardus 1.0 kullansam ne
kaybederim? Sonuçta benim gibi yeni başlayan biri alfa veya betalarla
başlamaktansa stabil bir 1.0'la başlaması daha iyi değil mi?  Öte
yandan ben aixgl + beryl kullanmak istiyorum ve wiki'deki "nasıl"
kısmında pardus 1.1 'den upgrade yaptırarak beryl kurduruyor. Peki ben
alfa olmayan sağlam bir 1.0 kursam, üzerine aixgl+beryl kurabilir
miyim??

tekrar teşekkürler...

not: sistemim bir laptop evet. Intel i915 tabanlı (sanırım) centrino
1.7 ghz, 1 GB 533mhz ram, 80 gb HD var... ilk mesajımda ayrıntıya
girmedim çünkü sistem sorunsuzca tanıdı diye gerek yoktur diye
düşündüm. Ama posta listeleri kurallarına göre gerekiyormuş. Kusura
bakmayın...