[Pardus-kullanicilari] open-office ve firefox

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
5 Kas 2006 Paz 13:33:40 EET

Ismail Donmez wrote:
> 05 Kas 2006 Paz 12:10 tarihinde, Bekir SONAT şunları yazmıştı:

> Paket kodu açık :) , yamaları kabul ediyoruz her zaman.

:)
Apandisit ameliyatı da kolay bir şeydir. Zorda kalırsanız kendiniz deneyin.

Şaka bir yana,
bu bağımlılık, Pardus'a özgü bir şey ise kolayca düzeltilir. Başka bu
tür bağımlılıklar varsa da bilmek isterim doğrusu.
Değil de, genel - global bir şey ise, yani bir bug değil de feature ise,
bana saçma geldi.
Onu söylemek istedim.
Zaten firefox'un bu kadar sistem içine invaze olması oldum olası
gıcığıma gider.
Hele IE'nin windows içinden çıkarılması için mahkemeleri hatırlayınca..

Allahtan portableapps for windows sitesinde hepsini biribirinden ayırmışlar.
Ama linux için zor herhalde..

Bekir