[Pardus-kullanicilari] nvidia geforce fx5200 ekran kartı ve google earth

M.Kemal AYYILDIZ kemal at kemalayyildiz.net
5 Kas 2006 Paz 12:32:50 EET

Merhaba,
Yapmış olduğum google earth kurulumu sonrası ekran kartının tanınmadığı
ile ilgili bir mesaj almıştım. Nvidia-glx, nvidia-kernel, nvidia-tools
paketleri kurulu, Ayrıca bunları kaldırıp yerlerine sonu -old ile biten
paketleri de denedim ama hala çalışmıyor. Bunlardan başka nvidia
sürücüsü veya yapılacak işlem var mı acaba ? Bir de sanki 1.0 yüklü iken
bilgisayarın ilk açılışında nvidia yazan bir sayfa açılırdı. Şu anda
direk gri renkli pardus sayfasına geçiyor. Bu normal midir ? Saygılar