[Pardus-kullanicilari] google earth kurulumu

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
5 Kas 2006 Paz 09:54:27 EET

Merhaba ,
Ekran kartı sürücülerinin kurulduğundan (yani 3 boyut desteğinin
varlığından)  ve GoogleEarth programının son sürümü olmasından emin olun.
Zira daha önceleri bendeki yaklaşık 16MB lık  olan versiyonu da
çalışmıyordu.Sonra sitesinden son sürümü (yaklaşık 19.2MB) indirince
çalışmaya başladı.Kolay gelsin.

04.11.2006 tarihinde M.Kemal AYYILDIZ <kemal at kemalayyildiz.net> yazmış: