[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1 alfa3 çözünürlük problemi ve bikaç soru

Yasin Bahtiyar yasinbahtiyar at gmail.com
5 Kas 2006 Paz 03:13:12 EET

CTRL+ALT+F1 tuş kombinasyonu ile konsola geçip root olarak sisteme girdikten
sonra

# init 1

komutu ile x sunucuyu kapatabilir siniz
daha sonra

# nano /etc/X11/xorg.conf

komutu ile xorg.conf un içine

Section "Screen"
  Identifier "Screen0"
  Device     "VideoCard0"
  Monitor    "Monitor0"
  DefaultDepth     24
  SubSection "Display"
     Depth     24
    Modes    "1280x800" "1024x768" "800x600"
  EndSubSection
EndSection

bu düzenlemeleri yapabilirsiniz

05.11.2006 tarihinde Selim İmre <selimimre at gmail.com> yazmış: